Monday, November 15, 2010

Rokok O.K ke K.O ?

"Haa...... Cuba kalau kau nak hisap rokok tu asapnya jangan bagi beterbangan kat muka aku.  Boleh tak??  Aku nak hidup lama la.  Kalau kau nak meninggal dunia (ayat sopan siket) awal, jangan la ajak aku sekali.  Hadoyai !  "


Entah apa yang best sangat tah hisap rokok ni saya pun tak tahu.  Best?  Seronok?  Rasa apa?


Apa pandangan uols tentang seorang penghisap rokok @ cerut @ rokok daun & sewaktu dengannya ?


Cool ?



Macho ?



Ganteng ?

ATAUPUN

Busuk la weh !  Pegi jauh sikit !

Err...  Apa yang kau cuba lakukan tu ?

Kau ada nyawa spare heh ?



Oh kenapa mesti adanya rokok dalam dunia ini?  Apa pula akan terjadi pada mereka ?



atau



Memang agak malang la kalau ada orang di sekeliling mereka yang merokok.  Mereka pula jadi perokok pasif.  Wah!  Maknanya saya juga dikira merokok la heh??  Cool ! 

Wahai penghisap rokok sekalian.  Tahukah anda bahawa nafas saya seperti mahu tercabut bila ada asap2 yang uols hempuskan tu di sekeliling saya?  Rasa macam mati seminit.  Tak boleh bernafas!  

Bukannya uols tak tahu macam-macam ada dalam rokok tu.  Kenapa degil nih?  Hep!!  




Isi kandungan rokok.  Besar punya...  Hah tengok tu apa kandungannya.  Tengoklah tengoklah.  Best kan dia punya content?

So...  Kita enjoy!  Berbahagialah anda dengannya 


DAN


Kesannya :



 lagi...

 Best kan ???


OLEH ITU







2 comments:

  1. Nice presentation.
    Kalu assignment dah dpt 19/20 ni..
    oh,btw..awk ade blog eh..
    nice 1 =)

    ReplyDelete
  2. haha best tu dapat markah tinggi.
    yup baru je nak mule2 wat belog ni..

    ReplyDelete