Sunday, December 26, 2010

Alasan Biasa Artis Kita

Selalunya kalau orang biasa macam kita ni TERbuat silap, tak ada sapa nak dengar alasan beliau kan? Kan? Kan? Cuma kawan baik beliau je yang dengar. Itu pun kalau time rajin. Hoh3


Tapi kalau la artis femes yang buat silap, fuiyoo...! Satu dunia nak tahu apa alasannya.


Kenapa weh?
Asal la dia buat cenggitu hek?
Eh dia tu dah tebiat ke hape buat macam tu?


Lepas tu alasan yang si artis femes ni bagi mesti hampir-hampir serupa je maksudnya. Cuma ayat je lain sikit.


Jom kita check it out !



BILA KENA TANGKAP BASAH
"Kami tak buat apa-apa pun masa tu. Kami hanya buat kerja masing-masing, tak lebih dari tu. Percayalah. Terpulang lah pada mereka diluar sana untuk buat penilaian terhadap saya"
[ Syazana Aziz kata : Lepas tu esok lusa tup tup, keluar lah statement yang kata artis tu memang nak kahwin dengan artis tu. Cinta disemai masa ditangkap basah ye... Oppsss!! ]


BILA FILEM TAK LAKU
"Penonton-penonton di Malaysia sendiri, sekarang ni yang tak mahu langsung memartabatkan filem tempatan. Asyik mengagungkan filem luar negara. Apa kurangnya artis-artis kita? Mereka bagus. Saya agak kecewa bila rating filem luar negara lebih tinggi dari filem tempatan."
[ Syazana Aziz kata : Lepas tu yang hangpa pi dok buat filem tahap 'sampah masyarakat' tu buat apa? Jalan cerita tah apa-apa lepas tu nak salahkan penonton sebab rating filem kau rendah. Banyak lah kau punya kecewa. Tahniah Syamsul Yusof. Filem you memang I suke..! ]


BILA TAK MENANG ANUGERAH
"Saya masih baru, jadi mungkin tak ramai yang nampak bakat saya"
[ Syazana Aziz kata : Memang kau baru kot. Dan mungkin bakat kau lebih kepada buat konsert kat dalam bili air ]
@
"Saya tak kisah. Lagipun saya baru setahun jagung dalam industri ni. Kita kena bagi penghargaan pada artis-artis yang dah lama dalam bidang ni. Dan saya akan terus menyemarakkan lagi industri seni negara. Mungkin lepas tu saya akan lebih dikenali dan diterima"
[ Syazana Aziz kata : Perasan tak kadang-kadang ada artis yang meluahkan rasa "Saya agak kecewa, tapi takpe lah bukan rezeki saya" dalam suratkhabar, tak pun dalam majalah. ]


BILA DIRI SENDIRI TAK LAKU
"Artis-artis muda kita lupa dengan jasa orang lama macam kami. Mereka tak faham macamana susah payahnya kami menaikkan nama seni tanah air hingga ke tahap sekarang."
[ Syazana Aziz kata : Lepas tu mula lah dok merapu dengan muka kesian kat TV mintak-mintak supaya producer drama melayu bagi job kat depa. Tapi solute kat Wahid Satay, Fauziah Nawi, & Fadilah Mansor. Uols memang best! Muah! ]


BILA PASANGAN DIRAMPAS ORANG
"Saya akan memaafkan dia tapi untuk menerimanya kembali memang tidak sekali kali. Biarlah dia bahagia dengan kekasih barunya. Saya akan teruskan hidup dengan anak-anak. Anak-anak adalah nyawa saya."
[ Syazana Aziz kata : Lepas dua tiga minggu dah keluar gosip Si Polan tu keluar dating dengan awek@pakwe baru. Siap ambil gambar mesra-mesra dengan anak-anak dia. Lalala ~ ]






No comments:

Post a Comment