Tuesday, December 28, 2010

Dia koma =.=



Sapa koma?

Sapa?

Sapa?

Sapa?


Tulah. Ni umpama tikus membaiki labu la ni...

Dah elok elok, pegi tukar tukar.

Sekarang tengok apa dah jadi?

Sebelum ni dia sakit sakit tapi tak mau bawak pegi klinik.

Sekarang dia dah koma..

Nak buat apa?

Padan muka kau!

Nak tukar Windows XP kepada Windows 7 lah kononnya tadi.

Tapi tak jadi, tak tahu apa masalahnya.

Dan sekarang Encik Lappo saya dah koma.

Tak tahu bila nak sedar.

Kena hamtar hospital jugak nampaknya.

Maafkan saya!




Kesian awak Encik Lappo.


2 comments:

  1. boleh beli baru. hehehe. skrg laptop dah murah. hehe

    ReplyDelete
  2. oh tapi sebagai setuden wang saya tak murah..
    lalala ~

    ReplyDelete