Thursday, December 30, 2010

Koleksi JEANS. Kenapa bagi nama *JIN* ??

Sedang asyik -tak la asyik sebenarnye pon saje nak bagi hevok siket- kemas-kemas almari tadi. gantung-gantung baju kurung yang berlambak-lambak dan bermacam-macam jenis baju lagi, saya pun keluarkan lah koleksi seluar jeans yang disimpan dari sekolah lagi. Wah... Nampaknya ada seluar pelbagai saiz. Uhh macam tak caya doh aku pakai seluar besar-besar dulu. Tak stylo tangsung!

Dok lipat-lipat sambil fikir apa nak dibuat dengan seluar-seluar jeans berkenaan, rupanya hampir 12 pasang yang dok TERlonggok dalam almari tu tak pakai-pakai. Beli bukan main, pakainye berapa kali je. Tah dari jenis apa punya seluar jenas pun ada. Beli kat Kota Bharu doh. Baju and seluar kat sana murah giler.. Jeans RM15 pun ada kot. Tapi bukan la jeans Lee or Levi's kan.. Jenama tah pape la. Tapi ok la not bad. Selesa.

Macam-macam jenis. Haih.. Rasa macam nak pegi jual kat bundle. Semak doh almari aku. Jeans je dah penuhkan suku almari. Space tu kalau guna untuk letak bembarang lain adelah lebih berfaedah.

Oke ni semua koleksi jeans yang mungkin akan di'bundle'kan. Maafkan saya jeans. Asal la tarok nama ala-ala jin ek.. 

Selamat tinggal jeans.. =.=


Dah macam Barcelona pulak.. 


Ni macam Carrefour


Apekah??? Gile besar seluar aku pakai dulu.. Agagaga




Jeans ini sangat selesa ok.. 


Ni sekali tengok macam Choong Wei. Hak3 






Ada lagi yang tidak di'famous'kan kat sini. Lain kali ye darling..


Ok bye.


No comments:

Post a Comment