Saturday, December 25, 2010

Oh Daim.. Nak kawen dengan kau boleh???



Seronoknye dapat Daim...


Seronok seronok seronok...


Eh Sapa Daim? Sapa weh? Boyfriend baru kau heh Nana? Haish diam! Bocor la rahsia aku doh..


Bila dapat Daim, saya akan menikmatinya dengan penuh keasyikan. Penuh nikmat.


Nikmat tak terkata.


Sedap doh coklat ni...





Lepas balik dari bandar tadi, Si Cacha kate, 


"Kak tadi Ily datang. Dia siap bagi coklat Daim tau.."


Ah dengan rakus aku lari masuk rumah cari mana coklat tu disembunyikan.


Haha memang dasar!


Coklat yang En Burger bagi tu pun tak habis-habis lagi.


Mana boleh makan coklat selalu nanti demok lah aku.. Kena la cari jeans baru kalau dah demok. Hish!


Ok nak pegi menikmati keenakan Daim.


Bye!


2 comments:

  1. Ok pergi sekarang....kiter pun suke cekelat tuh...selalu beli bila tengah offer kat ikea.

    ReplyDelete
  2. feveret saya cokolat ni. kalau dok ngadap sorang2 sampai sakit2 perot. over tau. haha tapi nak beli sebungkus tu xde la, mahal..

    ReplyDelete