Wednesday, January 5, 2011

Debok yang montel. Haih geram aku.



Oh Debok... Montel dah dia. Geram weh. Haish tokleh la tengok budak kecik nih. Rasa macam nak geget. Hahaha.. Anak sepupu saya ni, nama Adeeb Arsyad. Eiii geram aku tengok kau. Dah pandai mengagah dah sekarang. Minum susu botol sambil tengok tv tu. Cayalah Debok..

Hadoyai.. Tak reti dok diam budak ni sorang. Dan makin comel, montel. Siap 3G dengan Mummy Pek tadi. Wah.. Anak teknolog. Ni kat luar tu dia tengah ngigau-ngigau. Ekeke.. Kelakar. Tengah sunyi sunyi tiba-tiba dia ngigau. Semua orang terperanjat. Hahaha...

Ok sekarang saya bengang sebab internet lambat and tak boleh upload gambar.

Sorry ye ols.

Tapi kalau rasa nak tengok gak si Debok ni, sila klik SINI

Kalau tokleh view ke apa ke bagitahu saya ye..

Bye.



No comments:

Post a Comment