Friday, January 21, 2011

Keinginan atau keperluan ?


Tetiba rasa macam nak beli beg. Dah lama cari, tapi last-last jumpa kat FB jugak.

Nak mintak pendapat uols ni.

Which is better ?

Satu je. Kang nak beli banyak-banyak aku kena makan megi je hari-hari.


Yang ini ...

Pilihan 1 

atau

Pilihan 2 

atau

Pilihan 3 

ataupun ini ???

Pilihan 4

Tak kesah la uols suka ke tak beg ni, janji uols kena tolong I pilih yang mana satu yang sesuai. Means sesuai tu, nak bawak keluar lah, pegi kelas bagai kan...


Tolong pilih ye..

Sekian, terima kasih diatas kerjasama anda.



No comments:

Post a Comment