Sunday, January 16, 2011

Tengahari makan saya semalam.


Nak suggest kat uols ni. Kalau datang Kota Bharu, boleh la pergi makan kat kedai ni.

Tadi lepas kelas, pergi makan kat Restoran Nasi Ulam. Ala... Yang pernah masuk Jalan-jalan Cari Makan tu bersama Maria Tunku Sabri. Best woo pergi makan kat sana. Nasi boleh ambil berapa tinggi kau nak. Lepas tu hadap lah kau sensorang nak makan apa. Ulam dia toksah cakap la.. Macam-macam jenis. Lauk pauk lagi. Fuh.. Syoh betul.



Aku pun tak perasan bile pulak dia menyelit. Nini nini.. 










*Ha sila klik untuk tengok board restoran tu heh..

1 comment: