Sunday, January 16, 2011

Tinggalkan semingu je, rindu sudah..


Lokasi sekarang, rumah sewa Pasir Pekan. Member Terengganu saya sebut 'Pasir Pekang'. Agaga.. Ok enough. Persetankan itu. Oh tak semena-mena pulak bagitahu lokasi nih.. Kau dah kenapa..

Takde.. Masa mula-mula sampai KB ni awal semester hari tu, dah dok seminggu kat rumah nenek. Melayan Si Debok yang saya manjakan bagai anak sendiri. Timang-timang Debok. Oh... Then sekarang dah dua minggu kat rumah sewa, setiap minggu mesti nak kena pergi singgah rumah nenek. Ni Debok punye pasal lah..

Sila besarkan mata anda seperti saya.



Mata sepet saya tak dapat menandingi mata bulat Debok. Ok fine!




Rindu tau kat awak.. Sebab masa dok rumah nenek seminggu tu, setiap masa dok gomol Debok. Haih.. Ni dah duduk rumah sewa, terbayang masa Aunty Nana tidurkan Debok. Oh ayunya... Lalala~







*Debok kalau kena cium dengan awek, nganga mulut ketawa. Sampai papa dia kata "Eh gatal.." (macam gambar no 3)*



No comments:

Post a Comment