Thursday, February 24, 2011

Chocolate Muffin Puan Olynn Best Sangat !


Asalamualaikum.



Memang tahu-tahu je saya suka kek dan sewaktu dengannya. Hari tu member saya si Fairuz tanya pasal muffin coklat. Sedap ke tak. Mula-mula pelik gak tetiba tanya muffin coklat sedap ke tak, tah bila masa pulak aku makan muffin coklat nih. Rupanya dia nak tanya suka tak muffin coklat. Agagaga apoda.. Lepas tu kan dia kan dia kan dia kan anta muffin coklat yang Puan Olynn buat.



Mula tu ingat dia main-main. Lepas tu mintak alamat siap. Wah memang betol nak anta. Lepas tu kan kite pegi amek la semalam. Dalam kereta lagi kita dengan rakusnya bukak kotak tu. Lepas tu kan kita nampak la ape bulat-bulat warna cokolat. Rupanya ini..





Akhirnya dapat jugak rasa air tangan Puan Olynn. Ekeke.. Serious sedap dow..  Tak tipu. Tak caya pegi la order. Pegi cepat..



Ok nak pegi sambung makan muffin. Lalala ~











KataSaya
Kalau nak bertunang ke boleh la mintak Puan Olynn buatkan kek. Kan Puan Olynn kan....

2 comments:

  1. hehe... kembang pulak rasenye... TQ2...

    ReplyDelete
  2. eh rilek2 jgn kembang sangat. kek kembang takpe. hehe

    ReplyDelete