Thursday, March 3, 2011

Jumpa Hanis Zalikha


Hari tu masa saya jalan-jalan kat mana tah, boleh pulak jumpa dengan blogger famous, Hanis Zalikha. Lepas tu pi lah tegur-tegur dia. Lepas tu borak macam dah 8 tahun kenal. Wah.... Very friendly hah you guys.. Mak dia yang gorgeous, Nani Rostam pun ada jugak. Eh kakak dia yang nama Liana Ezzana tu pon ada tau.. Jangan memain you.. I bertepuk bertampar lagi dengan Hanis Zalikha.










Hehehe best best best.


















































Come on...! Its just my dream last night. Bila bangkit dari tidur, rasa macam tak mau bangun. Mahu sambung tidur untuk meneruskan mimpi.

Teringin jugak nak jumpa betul-betul.


KataSaya
Banyak kerja lately !

2 comments: