Thursday, June 23, 2011

A day with Adeeb

Assalamualaikum.

Sejak balik Johor ni, rindu bebeno saya pada budak Adeeb. Hihi budak nakal tu. Jenuh nak melayan dia. Kalau letak dalam walker, kemain lagi laju bejalan. Merangkak memang takdenye lah.. Masa balik KB 2 minggu lepas, weols bawak dia pergi Pantai Cahaya Bulan ronggeng-ronggeng.




 Oi budak.. Smile la..


 Abang satay ikan. Yay..!

 Makcik rojak !
 Budak buas.

Dah tak sabar nak makan. Dan... Sila abaikan wanita dibelakang. 

 Oi oi sabar lah...
 Air kelapa pulak =.=!

 Again air kelapa.
 *Dem! Korang dah habiskan semuanya*

 Cepat bagi aku air kelapa. Haus ni..!

Wiyuuu.. Main air laut.. 

 Ok tukar seluar sebab dah basah dah.
Wrestler budak. 
 See.. How buas he is.

 Fokus kepada Adeeb. Sila abaikan si pucat itu.

Yay.. Ni lah yang kite tunggu dari tadi.
Berpindah kebelakang dan bergayut =.=!

2 comments:

  1. comelyer baby nak jer cubit pipi dia.kehkeh

    ReplyDelete
  2. memang comel. suke pelok dia kuat2 sampai dia nanges. haha

    ReplyDelete