Thursday, July 7, 2011

Bila... Bila... Bila...



Assalamualaikum.

Hari ni kena buat 180 biji apam poka-poka untuk cikgu sekolah ayah. Tadi dah lepas tanggungjawab dah. 100 biji cupcakes untuk MakWan. 50 cupcakes oren, 50 cupcakes coklat. Alhamdulillah Mak Wan kata dia puas hati. Syukran.

Ok kembali kepada dunia asal. Dalam pada dok tunggu apam tu masak, dengan saki baki kekuatan yang ada dengan kerahan tulang berkerat-kerat ni saya saje mendoco-deco cupcakes yang lebih-lebih semalam.

 Hikhik.. Nak buat pada apam macam ni tak muat. Deco kat sini pun jadilah. Nanti saya tolong makan kan untuk awak ea Abg Burger..
















KataSaya
Berblogging sambil dengar lagu dari rumah jiran. Sekuntum Bunga Sahara Di Gurun Sahara

No comments:

Post a Comment