Tuesday, September 13, 2011

Roslan.. Kadir.. Kene buang sebab diorang curi pencungkil gigi !


You can count on me for the super late update! Malas giler rasenye sejak bulan puase lepas. Terok lah kau Syazana! Dush dush! Tumbok muke 2 3 kali. By the way, assalamualaikum.

Dah lepas dah cuti 4 bulan yang dianggap begitu berharga. Oh... @_@ Memang cepat masa berlalu. Rasa macam baru minggu lepas je balik Segamat. *ayat buku* Tapi masa yang berlalu tidaklah disia-siakan begitu saja. Malah telah dihabiskan dengan mengambil tempahan Kek Pelangi, Kek Coklat, Kek Strawberry, Kek Blueberry, Cupcakes dan juga Apam PolkaDot. *eh banyak rupanya. hahaha*

Dan satu benda yang belum dibuat lagi adalah...
Dialog diantara adik dan kakak.

Adik : Kak, bile awak nak buat puding tu?

Kakak : Esok lah. Tak cukup bahan lah nak buat. *sebulan yang lepas*

Adik : Lepas esok, esok, lepas esok, esok..

Kakak : Nanti kite buat lah..

Sebulan kemudian...

Adik : Eh kak.. kite dah nak balik U dah. Bile awak nak buat puding tu??

Kakak : Eh, ha'ah ek. Ce awak bukak resepinye dalam folder kite tu.

Adik : *sambil main twitter* Ha jap eh..

Kakak : *terus lupa mengenai puding*

Jadi begitulah kesudahannya. Sampai hari ni disaat ini saya sedang menulis belog ini, agar-agar tu masih dalam bakul. Well done. TAPI, oleh kerana adik-adik akan pulang sempena Hari 1 Malaysia, saya dah BERAZAM nak buat puding tu. *Sila beri semangat. Sorak lah oi..*

Ok berbalik kepada dunia asal. Kemalasan yang timbul tatkala semester sedang menjengahkan mukanya, saya telah menukar tiket pulang ke kampus 11/9/2001 kepada 16/9/2001. Tapi lepas beberapa hari tukar tiket, ada pula yang cakap kelas sudah bermula. Oh sadisnya.. T_T *macam tak biasa ponteng awal semester*


Oh satu lagi! Rasa tak sabar nak balik KB pun ye juga sebab tak sabar nak jumpa boyfren..  Rindunyeeee......


Ok tu je nak tulis. *tensyem dengan screen PC asyik bergelora je*

Kbye.

*seluruh entri ini penuh dengan ayat-ayat buku kan?*

No comments:

Post a Comment