Saturday, November 12, 2011

Padah MENIPU.


Assalamualaikum pembaca sekalian.

Kalau cerita pasal MENIPU ni, tipu lah kalau uols sume tak pernah langsung kelentong orang kan. Ngaku je lah, nak sorok-sorok muka pulak. Bhahaha! Hey I pon pernah tipu jugak tau. See I admit it. Macam membuka pekung didada pulak =.=

Tipu sikit-sikit takpe lah kot even sebenarnya TIPU tu memang DOSA pon. Tapi kot ye nak mengelentongkan orang, jangan sampai terkantoi. Malu sero kalu berigat. Hoh hoh hoh..

Cerita sebenar yang ingin saya kupas disini adalah mengenai salah satu juri MasterChef Malaysia yang tipu resumenya. Rasanya satu Malaysia tahu tentang hal ni kan. What was in my mind is, what is all that for?? When I read about that news, it was like oh my God, what have he done? Dah tu keluar dari jadi juri MasterChef la? What the hell he thinks he is doing?

Ini bukan tipu sikit-sikit tau. Ini tipu international punya. Super power. He lies to the whole world man..!

Then terbaca lah Facebook Chef Wan, he expressed his regret for his son. Tapi nak buat macamana, nasi dah jadi bubur pun.

And Chef Riz already apologize for his stupid action.

“Saya kesal dengan apa yang berlaku dan saya ingin memohon maaf kepada semua terutamanya kepada penonton program MasterChef  Malaysia. Saya mengaku memberi gambaran secara berlebihan mengenai kelayakan saya sebelum ini. Saya harap selepas ini tidak ada lagi yang mempersoalkan kredibiliti saya. Sangat menyesal  dan berharap penonton boleh memaafkan saya. Saya buat MasterChef kerana saya cintakan bidang masakan. Saya mahu berkongsi ilmu dan pengalaman yang saya ada dengan mereka yang minat memasak. Saya mahu memberi inspirasi kepada mereka."

Think before you act.

Sumber : kakileaks

No comments:

Post a Comment