Tuesday, January 24, 2012

Umairah Sayang



Assalamualaikum,


Semalam pi anta makanan tu kat abe kite dapat jumpe Umairah. Yay! Finally. Datang dengan adik kite si Teletubies kuning tu, Umairah punye lah suke gelak malu-malu dengan akak Teletubies. Haha.. Pandang-pandang lepas tu ketawa-ketawa manja. Lucu lah Umairah..



Rasanya kalu Umairah jumpa Teletubbies ni dia tak minat kot sebab Teletubbies takde warna pink.

Then we move on to the next story. Rabbits.

High reproduction. Hahaha baru 2 bulan mama rabbit tu dah beranak lagi 4 ekor. Anak dia sebelum ni adalah dalam 5 ekor. Seriously cute!

kite amek kat fesbuk awak Teletubbies..

Geram rasa nak picit-picit

Umairah kata "eee.. geli"


Masa umur diorang 2 minggu.

1 month I guess.

Tak nampak mata ngko.. Haih makhluk bulu-bulu ni.. Geram betei. Nak pegang takot. Haha suroh abe kite je tolong pegangkan.




No comments:

Post a Comment