Saturday, February 18, 2012

Do you have...?


Unbelievable when I found these toys in my house. Still have. Hahaha..


Un-roasted chicken

Yay! Roasted chicken.

The fridge

Granny with roasted chicken

Grandpa

Little oven

Cookies is ready!

Cute little puppy

Sebenarnya bendealah ni sepupu bagi kat adik. Birthday present kot. Yang sebenarnya nak cerita macamana ayam tu boleh jadi masak tiba-tiba. Eh masa mula-mula jumpa permainan ni punya lah JAKUN. Yelah kita masa kecik-kecik dulu tak main benda ni.. So kakak pun over-excited nak main sekali.

Anyway, ayam tu kan very miracle. Huahuahua.. When you (I mean me) put a few drops of ice on the chicken kan, it will turns to golden brown color. Magic tak? Same goes to the cookies.

Seronok ngko main tukar-tukar warna macam tu. Hewhew.. Ok tu jelah nak bagitahu. Esok pagi adik dah nak balik UKM. Sobs sobs~ Takde teman nak baling-baling tepung lagi..

Kbye.


Asmidayu Zulaikha Eswan


Rancangan di TV2, Generasi Y. Bukak TV sebab nak tengok Yuyu. Yes, that's it.


3 orang manusia hebat
Dr Raja Shamri
*No, he is not bold. Sewaktu mengcapture gambar tu, gambar sedang bertukar kepada muka pengacara.

JLo Zulaikha 

Dya

Gambar original Dr Raja Shamri


Kbye.


Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday: Strong wind



Saturday, February 11, 2012

Ziyad Patel


Very beautiful recitation.



Tuesday, February 7, 2012

Wordless Wednesday: How to give gifts

Click the image

Saturday, February 4, 2012

Salam Maulidul Rasul


Salam Maulidul Rasul kepada semua umat Islam di seluruh dunia :)


"Sungguh, telah ada pada (diri) Rasulullah itu suri teladan yang baik bagimu (iaitu) bagi orang yang mengharap (rahmat) Allah dan (kedatangan) Hari Kiamat dan yang banyak mengingati Allah"

Wednesday, February 1, 2012

Who's Your Favourite?

Funny little girl. She's so cute..