Saturday, February 18, 2012

Do you have...?


Unbelievable when I found these toys in my house. Still have. Hahaha..


Un-roasted chicken

Yay! Roasted chicken.

The fridge

Granny with roasted chicken

Grandpa

Little oven

Cookies is ready!

Cute little puppy

Sebenarnya bendealah ni sepupu bagi kat adik. Birthday present kot. Yang sebenarnya nak cerita macamana ayam tu boleh jadi masak tiba-tiba. Eh masa mula-mula jumpa permainan ni punya lah JAKUN. Yelah kita masa kecik-kecik dulu tak main benda ni.. So kakak pun over-excited nak main sekali.

Anyway, ayam tu kan very miracle. Huahuahua.. When you (I mean me) put a few drops of ice on the chicken kan, it will turns to golden brown color. Magic tak? Same goes to the cookies.

Seronok ngko main tukar-tukar warna macam tu. Hewhew.. Ok tu jelah nak bagitahu. Esok pagi adik dah nak balik UKM. Sobs sobs~ Takde teman nak baling-baling tepung lagi..

Kbye.


3 comments: