Thursday, July 21, 2016

Banglong gone missing

Hari ni dah empat hari Abg Long Puteh tak balik rumah. Oh Puteh. Mana pergi?

Tahu tak apa perasaan bila kucing peliharaan tak balik rumah? Robek hatiku. Risau. Kat kawasan ni dah lah ada anjing liar. Sekali dia terkam Puteh yang acah-acah debab tu mahu tak cukup kaki dia lari. Haih! Dalam kereta nak pergi kerja pun boleh fikir Puteh lagi. Tak pernah tak balik rumah. Sobs sobs. So heartbreaking.

Si adiknya Putra pulak resah selama Puteh tak ada. Kesian betul. Semoga Puteh tak apa-apa.

No comments:

Post a Comment